AnkieM.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ankie

Hennie

Hoi Ankie, mooi verslag geschreven. Zo blijven werken op de hoogte wat je allemaal doet en wat je meemaakt. Heel veel plezier en tot het volgende verslag en foto's. Doei

jose koster

hoi ankie,

wat een belefenis om naar zo een ver land te gaan.
je hebt al een heel mooi verslag geschreven, en ik hoop dat je het er goed naar je zin zal hebben!
maar ik denk dat dat zeker zal lukken.
geniet van deze weken zodat je er later nog vaak aan terug kunt denken.
heel veel groetjes van jose en fred koster

Bianca van de Sande-Salvetti

Hoi Ankie,
Ik was het adres kwijt van de blog maar Marjo heeft hem mij weer toegestuurd!Ik heb geen mailadres meer bij Elde natuurlijk !
Je hebt in deze stage in ieder geval veel verschillende mensen ontmoet he !?
En waarschijnlijk ook nog veel geleerd!
Nu bijna thuis ?
En dan een verslag schrijven voor je school ?

Succes ermee, jullie hebben veel meegemaakt en geleerd over andere cultuur, en nu weet je dat het in Nederland best wel luxe is allemaal he ..

Heel veel succes verder !
groetjes
Bianca