AnkieM.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ankie

Reacties

Reacties

Hennie

Hoi Ankie, mooi verslag geschreven. Zo blijven werken op de hoogte wat je allemaal doet en wat je meemaakt. Heel veel plezier en tot het volgende verslag en foto's. Doei

jose koster

hoi ankie,

wat een belefenis om naar zo een ver land te gaan.
je hebt al een heel mooi verslag geschreven, en ik hoop dat je het er goed naar je zin zal hebben!
maar ik denk dat dat zeker zal lukken.
geniet van deze weken zodat je er later nog vaak aan terug kunt denken.
heel veel groetjes van jose en fred koster

Bianca van de Sande-Salvetti

Hoi Ankie,
Ik was het adres kwijt van de blog maar Marjo heeft hem mij weer toegestuurd!Ik heb geen mailadres meer bij Elde natuurlijk !
Je hebt in deze stage in ieder geval veel verschillende mensen ontmoet he !?
En waarschijnlijk ook nog veel geleerd!
Nu bijna thuis ?
En dan een verslag schrijven voor je school ?

Succes ermee, jullie hebben veel meegemaakt en geleerd over andere cultuur, en nu weet je dat het in Nederland best wel luxe is allemaal he ..

Heel veel succes verder !
groetjes
Bianca

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!